امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

کتاب تو کله خری برو پیش موفق میشی، به قلم جین سینسرو و ترجمه نفیسه معتکف می باشد و انتشارات نسل نو اندیش آن را چاپ و روانه بازار کتاب کرده است. اگر تو تازه با دنیای خودشناسی آشنا شده ای، امیدوارم این کتاب راهنمای خوبی برایت باشد. اگر هم از قبل با دنیای خودشناسی آشنا بودی، امیدوارم این کتاب مطالبی تازه به تو یاد بدهد. اگر من بتوانم حتی یک نفر را متحول کنم به طوری که بتواند به کودک درونش توجه کند، در اصل رسالتم را انجام داده ام. 

معرفی کتاب تو کله خری برو پیش، موفق می شوی

نویسنده کتاب تو کله خری برو پیش موفق میشی در مقدمه کتاب چنین می نویسد: «تو می توانی از هیچ و با دست خالی شروع کنی و از جایی که امید نداری برایت گشایشی حاصل می شود.ـ کشیش مایکل برنارد بکویث، معتاد سابقی که بر اثر تحول روحی آموزگار معنوی شدقبلاً خیال می کردم نقل قول های نظیر این، چرندیات است. در ضمن منظور کسانی را هم که این حرف ها را می زدند، درک نمی کردم. منظورم این است که به آن ها اهمیت نمی دادم. من خیلی بی خیال بودم. آن مقدار کمی هم که در مورد خودیاری و خودشناسی و دنیای معنوی می دانستم، برایم مشتی بنجل و مزخرفات و حاکی از ناامیدی و فلاکت بود. بهتر است از عقیده ام در مورد خدا حرفی نزنم. بگذریم. تمام این موارد به زندگی ام مربوط می شد و من به شدت دلم می خواست خودم  را متحول کنم؛ البته تحولی از بعد معنوی و نزدیک شدن به خدا، نه از بعد کفر و دوری از خدا. در مقایسه با اکثریت مردم جهان، من خیلی خوشبخت بودم چون یک عالم دوست خوب، خانواده ای صمیمی، یک آپارتمان، خودرویی که کار می کرد، غذا، دندان، پوشاک و آب آشامیدنی تمیز داشتم. به طور کلی زندگی مرفهی داشتم. اما با توجه به آگاهی و توانایی هایم، خیلی از زندگی ام راضی نبودم.
و از سر حسرت آهی می کشیدم.زندگی برایم یکنواخت شده بود. دل و دماغ هیچ کاری را نداشتم، هرچند می دانستم در درونم توانایی های زیادی نهفته است که باید آن ها را آشکار کنم. می بایست تلاش می کردم تا آنچه را مجسم می کردم، خلق کنم و...
باید برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی ات از «خواستن» به سوی «اراده و عزم راسخ» بروی. خواستن یعنی اینکه روی مبل لم بدهی و بی خیال مجله ورق بزنی.اراده کردن یعنی از جای خودت بلند شوی، آستین همت را بالا بزنی و به دنبال تحقق رؤیاهایت بروی.
اگر تو تازه با دنیای خودشناسی آشنا شده ای، امیدوارم این کتاب راهنمای خوبی برایت باشد. اگر هم از قبل با دنیای خودشناسی آشنا بودی، امیدوارم این کتاب مطالبی تازه به تو یاد بدهد. اگر من بتوانم حتی یک نفر را متحول کنم به طوری که بتواند به کودک درونش توجه کند، در اصل رسالتم را انجام داده ام. 

خلاصه کتاب تو کله خری برو پیش، موفق می شوی

جین سینسرو خلاصه ای از کتابش را اینگونه بیان می کند: «برای اینکه بتوانم کمکت کنم تا تو هم به خواسته هایت برسی، باید این کتاب را به دقت، با ذهنی باز و بدون تعصب، از اول تا آخر بخوانی. از طرفی دلم می خواهد فریادزنان به تو بگویم: «باید ذهنت باز باشد، وگرنه به مانع بر می خوری.»
 اگر می خواهی زندگی رؤیایی ات را داشته باشی، باید کارهایی را انجام دهی که هرگز نکرده ای.برایم مهم نیست که تو تا چه حد در زندگی طعم ناکامی را چشیده ای. همین قدر که با سواد هستی، فرصت خواندن این کتاب و پول برای خریدن آن را داشتی، یک سر و گردن از همه جلوتر هستی. ..
اولین تقاضایم از تو این است که خودت را باور داشته باشی و بدانی که در دنیایی سرشار از امکانات بی حدوحصر زندگی می کنی. برایم مهم نیست که هزاران دلیل و برهان بیاوری و بگویی دنیا به تو روی خوش نشان نداده است، مردم شیطان صفت شده اند یا آدمی درست حسابی که بخواهی با او ازدواج کنی در دنیا پیدا نمی شود.  تو باید بر این باور باشی که همه چیز امکان پذیر است.»
این کتاب از ۲۷ فصل تشکیل که این فصل ها در ۵ بخش تقسیم بندی و توضیح داده شده است. عناوین این بخش ها و فصل ها به شرح زیر می باشد:
 بخش اول: با عنوان چگونه به خواسته هایت برسی. ۵ فصل باعناوین زیر در برگرفته است:
فصل 1: مقصر اصلی ضمیرناخودآگاه خودم است.
فصل 2: کلمه خدا
فصل 3: حضور در لحظه
فصل 4: چرت اساسی
فصل 5: درک از خود، دنیایی بلبشو است.
بخش 2 با عنوان  چگونه دل و جرئت خود را درک کنی، برخی از فصل ها را شامل می شود:
فصل 6 : به همین کسی که هستی، عشق بورز
فصل 7: من می دانم تو کی هستی، اما من کی هستم؟
فصل ۸: تو اینجا چه می کنی؟
فصل ۹: مرد لنگ پوش 
بخش 3: چگونه به شاهرگ خود تلنگر بزنی با عناوین فصل های زیر:
فصل 10: مراقبه مقدماتی
فصل 11: ذهن تو ارباب سرنوشتت است
فصل ۱۲: دل به دریا بزن
فصل 13: بخشش و دست ودلبازی و...

کتاب تو کله خری برو پیش موفق میشی pdf

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از فایل ورد تولید و عرضه شده است که امکانات بیشتری را در آن نسبت به پی دی اف کتاب تو کله خر هستی در اختیار شما قرار می‌دهد. مد نظر داشته باشید دانلود کتاب کله خرها pdf به صورت جداگانه در فراکتاب ممکن نیست.

برشی از متن کتاب تو کله خری برو پیش، موفق می شوی

تا وقتی کسی خودش را به انجام کاری مقید نکند، امکان تردید و عقب نشینی از کار و بی عرضگی وجود دارد. اما به محض اینکه کسی خودش را به انجام کاری متعهد کند، عنایت الهی شامل حال او می شود.ـ دبلیو. اچ. موری؛ کاوشگر، کوهنوردداستان از این قرار است که وقتی هنری فورد برای اولین بار فکر ساخت موتور وی- ایت به ذهنش رسید، موتوری هشت سیلندر می خواست که ریخته گری آن در یک قالب باشد.

من خودم هم نمی دانم این جمله چه معنایی می دهد، اما از قرار معلوم این کاری بسیار دشوار بود چون واکنش تیم مهندسی او این بود: «مگر دیوانه شده ای!» او به آن ها دستور داد که هر طور شده این کار را بکنند. آن ها نهایت تلاش خود را برای این کار کردند  و بعد هم برگشتند و به او خبر دادند که این امری غیرممکن است. فورد به محض شنیدن خبر، به آن ها گفت به تلاششان ادامه بدهند و مهم نیست چقدر طول بکشد. او با آنان اتمام حجت کرد: «نمی خواهم ریخت شما را ببینم تا آن چیزی را که می خواهم به من عرضه کنید.» آن ها گفتند: «ما که ثابت کردیم این کار غیرممکن است.» او در جواب گفت: «این کار شدنی است و خواهد شد.» آن ها گفتند: «امکان ندارد.» او گفت: «امکان دارد.» آن ها گفتند: «راهی ندارد.»

دانلود کتاب تو کله خری pdf رایگان

کتاب تو کله خری برو پیش موفق میشی pdf رایگان در فراکتاب وجود ندارد. اما نسخه الکترونیک کتاب در فراکتاب عرضه شده است. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

خرید کتاب تو کله خری برو پیش موفق میشی

در فراکتاب امکان خرید کتاب تو کلی خر هستی و دانلود و مطالعه آن در نرم افزار وجود دارد. شما می‌توانید با معرفی کتاب از طریق نرم افزار سهم از فروش کتاب دریافت کنید.

دانلود کتاب تو کله خری pdf رایگان

مشخصات کتاب تو کله خری را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مشخصات
ناشر: نسل نواندیش
نویسنده: جین سینسرو
زبان: فارسی
تعداد صفحه: ۲۲۸
موضوع: موفقیت
کتابشناسی ملی :
4626253
شابک :
978-964-236-834-1
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
288
کنگره :
BF632‏‫‬‭/س9ت9 1395
دیویی :
158/1

کتاب های مشابه تو کله خر هستی! برو پیش، موفق می شوی