امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟
کتاب استثنا باشید! حاوی جدیدترین نکات نویسنده کتاب پرفروش اثر مرکب، دارن هاری برای رسیدن به موفقیت است. اگر شما از جمله افرادی هستید که واقعاً می خواهید زندگی تان برای همیشه تغییر کند، این کتاب مخصوص شماست.

هر کدام از ما یک مخلوق بی نظیر هستیم؛ یک استثنا، کسی که می تواند خود، زندگی ، خانواده و دنیایش را تغییر دهد! این تعارف نیست، حقیقتی است که آن را از یاد برده ایم.

اما پس چرا تعداد افراد شکست خورده بیش از انسان های موفق است؟ چرا این قدر فقر در دنیاست؟ چرا آمار طلاق تا این اندازه بالا رفته است؟ چرا اندوه بر شادی چیره شده است؟ چرا ترس ها، رؤیاها را مغلوب کرده اند؟ چرا... چرا دنیا جایی بسیار هراسناک برای زندگی به نظر می رسد؟ جایی که انگار ما باید به ناچار در جاده هایی نامرئی خلاف جهت آرزوهایمان جلو برویم!

کتاب های زیادی برای راهنمایی افراد به سوی موفقیت نوشته شده است. بعضی بر اساس این نوشته شده اند که انگیزه ایجاد کنند، بعضی در پی آن هستند که جسارت بدهند و بعضی نیز توصیه می کنند بنشینید و موفقیت را تجسم کنید تا آن را به دست آورید؛ اما کتابی که در دست دارید یک فرق اساسی با همۀ این ها دارد، کتاب استثنا باشید! فقط در پی آن است که روش های عملی و استراتژی هایی را به شما بیاموزد که شما را قدم به قدم جلو می برد و به نتیجه می رساند.

این کتاب یک دورۀ جدی برای افرادی جدی است که تصمیم دارند روش های مستندی برای موفقیت بیاموزند و زندگی خود را برای همیشه تغییر دهند. در این اثر دستورالعمل های فردی را می خوانید که زندگی اش ثابت کرده است می توان یک استثنا بود!

دارن هاردی (Darren Hardy) ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت است. حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی است و خود هاردی این را نتیجه ی به کار بردن اصولی می داند که خودش در کتاب اثر مرکب درباره ی آن نوشته است.

کتاب استثنا باشید، چکیده دوره فشرده مدیریت و موفقیت دارن هاردی است که خانم جعفری نمینی در آن شرکت نموده اند.

جملات برگزیدۀ کتاب استثنا باشید:

- زندگی شما به راهی خواهد رفت که به آن نگاه می کنید.
- هر چیزی که توجه و نقطۀ تمرکز شما را کنترل کند، زندگی شما را هم کنترل خواهد کرد.
- باورها می توانند حقیقت نداشته باشند؛ اما همین باورها سرنوشت ما را تعیین می کنند.
- مغز شما یک سیستم بسیار ساده دارد، یعنی هرچه در آن بریزید همان را به شما پس خواهد داد!
- دست از سرمایه گذاری روی خودتان بردارید و روی دیگران سرمایه گذاری کنید تا به همان موفقیتی دست یابید که مدت هاست در انتظارش هستید.

در بخشی از کتاب استثنا باشید! می خوانید:

تنها تفاوت موجود بین افراد موفق و هفت میلیارد انسان دیگر روی کرۀ زمین، انتخاب های کوچک و به ظاهر ناچیزی است که آن ها در هر لحظه از زندگی خود می کنند. این حقیقتی است که برای بسیاری از افراد به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. بیشتر افراد باور دارند که برای موفقیت باید کارهای شگفت انگیز انجام داد، توانایی های زیادی کسب کرد، امکانات بی اندازه در اختیار داشت، بسیار باهوش بود، بسیار زیبا بود و حتی برخی بر این باورند که باید بسیار بی رحم بود!

اما همۀ این ها فقط باورهای نادرستی است که ذهن شما ساخته است تا به شما بقبولاند که اگر موفق نشده اید، به این دلیل است که تحصیل کرده، باهوش، زیبا و توانمند نیستید؛ دلیل اینکه ثروت ندارید این است که والدین خوبی نداشته اید، در کشور خوبی زندگی نمی کنید و امکاناتی برای شما فراهم نبوده است؛ اگر بدهکارید به این دلیل است که آدم خوبی هستید، نمی خواهید سر دیگران کلاه بگذارید... نه، این حقیقت ندارد.

بنابراین، شما شرایط خوبی ندارید و به آرزوهایتان دست نیافته اید، زیرا در هر لحظه از زندگی خود مراقب انتخاب هایی که می کنید نیستید.
صفحات کتاب :
199
کنگره :
BF۶۳۷‭‬ ‭/م۸‏‫‭ھ۱۸ ۱۳۹۷‬‬
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5131436
شابک :
978-964-236-938-6‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه استثنا باشید!