امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
نظر شما چیست؟
دارن هاردی در کتاب صوتی افزایش بهره وری به شما می آموزد چگونه با تعیین اهداف، مقصد و نقشه راهتان در زندگی و کار شکست ناپذیر باشید.

دارن هاردی در کتاب صوتی افزایش بهره وری می گوید:

همه ی ما در دریایی متشکل از میلیاردها ورودی حسی که در حال رخ دادن هستند قرار داریم اما در جمجمه ما سیستم فعال سازی ورتیکال وجود دارد برای اینکه تمام ورودی های حسی را بررسی کند تا شما فقط بتوانید چیزی که روی آن تمرکز کردید را شناسایی کنید. بنابر تعیین اهداف چشم ذهن تان را آگاه می کند که به چه چیزی توجه کند.

هدف تصمیمی است که مغزتان را آگاه می کند که دنبال چه چیزی باشد و به چی گوش کند و مشخص می کند که دنبال چه چیزی باشیم و به چه چیزی گوش بدهیم تا نقطه های درست را به هم وصل کنیم و بتوانیم به مقصدی که تعیین کرده ایم، برسیم. وقتی ماموریت تان، هدفتان، مقصدتان و دلایل تان مشخص باشد، قدرتی پیدا می کنید که غیر قابل نفوذ و شکست ناپذیر است.

دارن هاردی (Darren Hardy) حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی است و خود هاردی این را نتیجه ی به کار بردن اصولی می داند که خودش در کتاب اثر مرکب درباره ی آن نوشته است.

دارن هاردی نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آن ها بردارد.

او در شبکه های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می گذارد. او می گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور های آشوب زده دزدیده می شوند کمک کند تا راه زندگی شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن ها "اثر مرکب" است.

کتاب های مشابه افزایش بهره وری