امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
با کتاب صوتی ۸ هدف اصلی برای داشتن کسب و کار اثر رابین شرما، ایده ها و تجربیات خاص و نوآورانه ای برای مدیریت کسب و کار خویش خواهید یافت.

رابین شرما در این کتاب می گوید:

فکر می کنم موضوع کسب و کار یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که باید هر فردی در آن اطلاعات به دست بیاورد. ۸ هدف اصلی برای داشتن کسب و کاری موفق عبارت اند از:

1- به حقیقت رساندن رویاهای مشتری
2- ناامیدی را از مشتریانتان دور کنید
3- شاد کردن مشتریان
4- افزایش ارزش
5- سلطه ی کامل مهارتی و یادگیری کامل شغلتان
6- ساختن یک تیم پر از پیکاسو
7- ساخت یک زندگی زیبا برای خود و کسانی که دوستشان دارید
8- خدمت به بشر و تعقیب کردن جاودانگی

رابین شارما (Robin Sharma) نویسنده کانادایی، مردی پرانرژی و دوست داشتنی، متفکری اصیل با ایده هایی ناب است که به ما کمک می کند تا زندگی مان را در جهت مثبت تغییر دهیم. وی مدیر موسسه ی آموزشی رهبری و مدیریت بیزینس به نام شارما لیدرشیپ اینترنشنال است. رابین شارما یکی از موفق ترین راهبران جهان است که ایده هایش را در زمینه های شخصی و تجاری به افراد منتقل می کند.

رابین شرما تا به حال یازده عنوان کتاب به چاپ رسانده که بسیاری از کتاب های او به زبان های دیگر ترجمه شده است. معروف ترین کتاب او "راهبی که فراری خود را فروخت" است.

رابین شارما (Robin Sharma) متولد 16 ژوئن 1964 (53 ساله)، شهر پورت هاوکسبوری، کانادا می باشد. رابین شارما یک نویسنده کانادایی و سخنران انگیزشی شناخته شده برای او The Monk که مجموعه کتابهای فراری خود را فروخته است.

شارما تا سال 25 سالگی به عنوان وکیل دادگستری مشغول به کار شد، هنگامی که خود Megaliving (1994)، کتابی درباره مدیریت استرس و معنویت منتشر کرد. او در اصل همچنین خود منتشر شده بود که راهب که فراری خود را فروخت، که سپس برای HarperCollins توزیع گسترده تر برداشت.

رابین شارما 11 کتاب دیگر را منتشر کرده و شارما رهبری بین المللی را تاسیس کرده است.

کتاب های مشابه 8 هدف اصلی برای داشتن کسب و کار