امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,900
نظر شما چیست؟

کتاب اسطوره های صهیونیستی در سینما اثر محمدحسین فرج نژاد، به بررسی سوژه ها و قهرمانان سینمای غرب و هالیوود با گرایشات یهودی پرداخته است.

معرفی کتاب اسطوره های صهیونیستی سینما

بی شک یکی از تفریح ها و سرگرمی های همه ما تماشای سریال، کارتون، فیلم های تلویزیونی و سینمایی است و ساعات زیادی از شبانه روزمان را صرف دیدن این برنامه ها کرده و از دیدن آن ها لذت می بریم. اما شاید هیچ گاه به این موضوع فکر نکرده ایم برنامه ای که ما با کمال میل تماشا می کنیم و از آن لذت می بریم هدف و رسالتی صهیونیستی را با خود دارد! و دشمن از ساخت این برنامه ها اهداف شومی را دنبال می کند. برای آگاهی از این اهداف مطالعه کتاب اسطوره های صهیونیستی سینما را به شما پیشنهاد می کنیم.

کتابی که با نگاهی موشکافانه تمامی اهداف این کمپانی ها را برای شما بررسی کرده است. «اسطوره های صهیونیستی در سینما» سعی در شناسایی همه ی نشانه ها و نمادهایی دارد که سینمای غرب با وام گرفتن از معتقدات، باورها، تعصب ها، اهداف و خط مشی یهود و صهیونیسم آن ها را در آثار سینمایی و تلویزیونی به تصویر کشیده است.

برشی از متن کتاب اسطوره های صهیونیستی سینما

اسطوره‏های جهان نوین مدّت‌هاست که به لباس مسیحیّت درآمده‏اند؛ یعنی مسیحیّت از آغاز گسترش قلمروی خود، با اساطیر رومی ـ یونانی آمیخته شده است. الیاده می‌افزاید: 
جهان نوین ]غرب[ گسستگی ژرفی با مسیحیّت پیدا کرده است و در بحران به سر می‏برد و در تلاش است اسطوره‏های نوینی بیابد تا بتواند از منابع روحی تازه‏ای سیراب شود. اساطیر دنیای نو به دلیل فرآیند پیچیده و طولانی سکولار شدن (دنیوی و عرفی شدن)، به راحتی قابل شناسایی نیستند. برای نمونه، هم‌دردی انسان و طبیعت که در جهان قدیم به صورت جادویی بود، اکنون جای خود را به احساس زیبایی‌شناختی و عاطفی داده و ستایش، ورزش، بهداشت و محیط زیست جایگزین آن شده است. 

دانلود کتاب اسطوره های صهیونیستی سینما

این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین مطالعه کنید.

صفحات کتاب :
336
کنگره :
P96/ص9‏‫‭ف4 1388
دیویی :
‏‫‭302/23
کتابشناسی ملی :
‎1307924
شابک :
978-964-6938-55-7
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه اسطوره های صهیونیستی سینما