امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

خلاصه کتاب هدف برایان تریسی با عنوان فرعی چگونه از هر آنچه که تصور می‌کنید زودتر به خواسته‌هایتان برسید (Goals) گردآوری و ترجمه ی آن توسط گروه سبکتو انجام شده است.

معرفی خلاصه کتاب هدف برایان تریسی

بهترین راه برای تبدیل شدن به فردی که همیشه می‌خواستید و ساختن آینده مورد علاقه‌تان، مشخص کردن اهدافتان و دستیابی به آنهاست. به طوری که برخی گفته‌اند: «موفقیت، رسیدن به اهداف است و همه چیزهای دیگر تفسیر هستند.»
زمان و زندگی، دارایی‌های گران‌بهای شما هستند که هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین آنها شود. وقتی شما یاد بگیرید که چطور خوب هدف‌گذاری کنید و آنها را تا زمانی که به طور کامل محقق شوند، دنبال کنید به خیلی بیشتر از چیزهایی که در گذشته تصور می‌کردید یا حتی می‌خواستید دست پیدا می‌کنید. تمام چیزی که به آن احتیاج دارید فهمیدن و به کار بردن اصول هدف‌گذاری موثر است. 

خلاصه کتاب هدف برایان تریسی

برایان تریسی می نویسد: « هدف، تنها راه رسیدن به موفقیت است. این جمله‌ای است که تمام موفقیت‌های من به واسطه آن بدست آمده است. هدف همان نیرویی است که سرعت شما را در رسیدن به خواسته‌هایتان زیاد می‌کند. من در این کتاب از هدف صحبت می‌کنم از اینکه چطور خودتان را برای داشتن آن آماده کنید و اهدافتان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند. ۲۱مورد از مهمترین اصول هدف‌گذاری را بررسی می‌کنیم و برای اینکه تبدیل به فردی موفق شویم، خودمان را آماده می‌کنیم. یادتان باشد که راه موفقیت قبلا اختراع شده، پس فقط کافیست مسیر آن را دنبال کنید.»
کتاب هدف برایان تریسی از 21 فصل با عناوین زیر تشکیل شده است:
فصل اول: پتانسیل واقعی خود را بشناسید
فصل دوم: مسئولیت زندگی را خود به تنهایی به عهده بگیرید
فصل سوم: طوری رفتار کنید که گویی هیچ محدودیتی ندارید
فصل چهارم: ارزش‌های فردی خود را به درستی بشناسید
فصل پنجم: مشخص کنید که واقعا می‌ خواهید به چه چیزی دست پیدا کنید
فصل ششم: هدف اصلی خود را پیدا کنید
فصل هفتم: باورهای مثبت داشته باشید
فصل هشتم: نسبت به جایی که اکنون در آن قرار گرفته‌ اید صادق باشید
فصل نهم: پیشرفت ‌تان را اندازه ‌گیری کنید
فصل دهم: همه ‌ی موانع را حذف کنید
فصل یازدهم: به یکی از بهترین افراد در حوزه‌ خودتان تبدیل شوید
فصل دوازدهم: با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید
فصل سیزدهم: به برنامه ‌ریزی رفتارتان خوب فکر کنید
فصل چهاردهم: زمان را به خوبی مدیریت کنید
فصل پانزدهم: هر روز اهداف ‌تان را بررسی کنید
فصل شانزدهم: اهداف ‌تان را به طور مستمر تصور کنید
فصل هفدهم: یاد بگیرید از ذهن ناخودآگاه‌ تان استفاده کنید
فصل هجدهم: انعطاف ‌پذیر باشید و به سرعت واکنش نشان دهید
فصل نوزدهم: از استعداد‌های خلاقانه‌ ذاتی خود استفاده کنید
فصل بیستم: هر روز پیشرفت کنید
فصل بیست‌ویکم: پایان

برشی از متن خلاصه کتاب هدف برایان تریسی

شما با بررسی روازنه‌ اهداف‌ می‌توانید از قدرت ذهن ناخود‌اگاه‌تان استفاده کنید. همچنین می‌توانید احساسات مثبتی در خودتان ایجاد کنید که باعث افزایش عملکردتان به میزان قابل توجهی می‌شود و به این ترتیب سرعت دستیابی به اهداف افزایش پیدا می‌کند. اگر تنها سالی ۱ یا ۲ بار اهداف‌تان را بررسی کنید این مزایای مثبت را هرگز تجربه نخواهد کرد.
در واقع برای اینکه واقعا زندگی‌تان را تغییر بدهید هر روز صبح (پیش از اینکه کارتان را آغاز کنید) و هر شب (درست پیش از اینکه به تخت خواب بروید) اهدف‌تان را روی کاغذ بنویسید. یک دفترچه‌ یادداشت داشته باشید تا به طور روزانه ۱۰ هدف اول خود را در آن یادداشت کنید. اگر دوست داشتید هر روز اهدافی را اضافه یا کم کنید، اما آنها را هر روز اولویت‌بندی کنید. در یک دوره‌ زمانی طولانی این کار را انجام دهید تا ببینید که زندگی‌تان تا چه حد تغییر می‌کند.

درباره نویسنده کتاب هدف

برایان تریسی یکی از نویسندگان مطرح دنیاست.یکی از معروفترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. او در ابتدا باربر یک کشتی بود و به مدت ۸ سال روی کشتی کار می‌کرده است، اما یک روز به این نتیجه می‌رسد که با این کار نمی‌تواند آینده‌ای داشته باشد و فروشندگی را به عنوان شغل جدید انتخاب می‌کند. اما برخلاف تصورش در این شغل هم موفق نمی‌شود و اوضاع مالی‌اش بدتر می‌شود، یک روز در اوج ناامیدی از خودش پرسید که چرا دیگران از من موفق‌ترند؟ چرا من نمی‌توانم به چیزهایی که دوست دارم برسم؟ و آنقدر به دنبال پاسخ به این سوال رفت که در نهایت راز موفقیت را فهمید. او اکنون مدیرعامل شرکت تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه مهارت‌های فردی فعالیت دارد. او به بیش از   ۱۰۰۰ شرکت بزرگ مشاوره می‌دهد و در سمینارهایی که در سراسر دنیا برگزار می‌کند با بیش از ۵ میلیون نفر به طور مستقیم صحبت کرده است. کتاب‌ها و سمینارهای او به بیش از ۲۸ زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او ۲۵۶ میلیون دلار است و او مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کاناداست.

کتاب هدف برایان تریسی صوتی

کتاب صوتی این اثر را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس به آن در کتابخوان فراکتاب گوش فرادهید.

قیمت کتاب هدف برایان تریسی

جهت اطلاع از قیمت کتاب صوتی و یا الکترونیک هدف برایان تریسی به نرم افزار فراکتاب مراجعه کنید.

جدول هدف گذاری بریان تریسی

21 نکته ای که برایان تریسی برای اصول و هدف گذاری مطرح کرده است را بعضا به عنوان جدول هدف گذاری وی می آوردند.

خرید کتاب هدف برایان تریسی

جهت دانلود خلاصه کتاب هدف برایان تریسی به نرم افزار فراکتاب مراجعه کرده و پس از دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

خرید کتاب هدف برایان تریسی

مشخصات خلاصه کتاب هدف برایان تریسی در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: سبکتو
نویسنده: برایان تریسی
تعداد صفحه: 140
موضوع: مدیریت کسب و کار، مدیریت بر خود
قالب: pdf و صوتی 
صفحات کتاب :
140

کتاب های مشابه اهداف