امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟
شاید ارزش گفتن داشته باشد که هیچ کدام از ایده های این کتاب از من نبوده است. بیشتر این گفتار های مؤثر از بهترین بهترین ها در زمینه خود یاری، ثروت آفرینی و ایجاد انگیزه هستند. این اساتید ارزشمند آنتونی رابینز، زیگ زیگلار، رابرت کیوساکی، جان مکس ول و دیگر متفکران بزرگ هستند.

یک گفتار چه فایده ای برای شما دارد؟ یک گفتار یک ابزار قدرت برای ذهن، روح و روان ما است. هنگام سختی ها و زمانی که روحیه خوبی نداشته باشید، یک گفتار ذهن شما را فعال تر کرده و آسودگی سریع و آنی به شما می دهد. یک گفتار علاوه بر راهنمایی شما، ذهنتان را باز کرده و در بهترین حالت طرز تفکر های اشتباه، روش و رفتار نامناسب را درست می کند... در این کتاب بیان همه فایده های یک گفتار خوب و تاثیرآن در زندگی شما نمی گنجد.

و حالا، این کتاب چه فایده ای در زندگی شما خواهد داشت؟
آرام بخوانید. زمان بگذارید. مکث کنید (به همین دلیل فاصله ها و فضا های زیادی در این کتاب قرار دادم) و چنین سوال هایی از خود بپرسید: آیا من زندگی خود را غرق در اصل این گفتار کرده ام؟ اگر اصل این گفتار را به کار ببرم، نتیجه آن در زندگی من چه خواهد بود؟ اگر خود را ملزم به به کار گیری آن بر پایه روزانه تدریس این گفتار کنم چه؟

اگر یک گفتار خاص جرقه ای در ذهن شما ایجاد کند و معنایی برای شما به همراه داشته باشد، لطفاً نت برداری کنید، آن را بنویسید و در جایی جلوی چشم قرار دهید. ممکن است آن را به دیوار بچسبانید؛ و یا اینکه در جیب خود بگذارید.... من، اگر گفتاری را با قلبم حس کنم، حتی ممکن است آن را در کف دستم و یا روی بدنم بنویسم ... مردم فکر می کنند که من دیوانه ام، اما با انجام این کار، معنی گفتار را به راحتی در روح خود حک می کنم، به طوری که به آسانی می توانم زندگی خود را با تدریس این گفتار بگذرانم. اگر قبول دارید، می توانید امتحان کنید.

یک راه دیگر استفاده از این کتاب خواندن هر روزه حد اقل یک تا ده گفتار صبح ها پس از بیداری و شب ها قبل از خواب است. با انجام این کار به راحتی روح خود را جلا می دهید، چرا که بخواهید یا نه، انرژی منفی در همه جا وجود دارد و یک گفتار خوب انرژی منفی ذهن را از بین می برد. چهارمین کاری که می توانید هنگام مواجهه با مشکلات زندگی انجام دهید، مراجعه به این کتاب است. ممکن است بتوانید به سرعت گفتاری پیدا کنید که به شما با آگاهی و انرژی مثبت بیشتری در حل مشکل کمک کند.

آخرین کاری که می توانید انجام دهید، کمک کردن به حداقل یک نفر با اهدا کتاب به او است. همان طور که جیم ران گفته است، هر چیزی که ما اهدا می کنیم به رشد و داشته های بیشتر ما کمک می کند.
صفحات کتاب :
80
کنگره :
HN۲۵‏‫‬‭/ز۲س۹ ۱۳۹۶
دیویی :
‭۳۰۶
کتابشناسی ملی :
۴۹۸۳۵۸۷
شابک :
978-600-6235-96-7‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه 300 راز ناگفته برای بالا بردن سطح زندگی