امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 59,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تغییر مسیر زندگی

کتاب تغییر مسیر زندگی نوشته جف تامپسون توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

«زندگی خود را در یک روز تغییر دهید»! این شاید یک ادعای جسورانه و غیرممکن به نظر برسد. اما این کتاب می‌تواند زندگی شما را در یک روز تغییر دهد و در حقیقت این کتاب می‌تواند زندگی شما را در یک ساعت تغییر دهد و حتی می‌تواند زندگی‌تان را در یک دقیقه تغییر دهد.

«اَلکساندر» به‌طور قابل توجهی معتقد است که اگر شما بتوانید ترس خود را کنترل کنید می‌توانید کلِ دنیا را کنترل کنید، چرا که ترسْ تمام‌قد بین ما و آرزوهای‌مان می‌ایستد. 

کتاب تغییر مسیر زندگی 66امین اثر از مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب وکار موفق برای همه می‌باشد.

گزیده کتاب تغییر مسیر زندگی

کسانی که ادعا می‌کنند موفقیت فقط برای افراد برتر است، اغلب ادعا می‌کنند که کم‌ترین تعداد از تیزهوشان به علت برخورداری کمی هوش ژنتیکی بیشتر نسبت به سایر افراد، به جایگاه‌های بالاتر صعود کرده‌اند. به عبارت دیگر، آن‌ها با استعداد متولد شده‌اند.

این تنها و تنها دلیل موفقیت آن‌ها و عدم موفقیت افراد دیگر است. برای دفاع از نظر خود هم اغلب افراد نابغه‌ای در گذشته و حال مثال می‌زنند، آن‌ها که از کودکی پیانو می‌زنند، آن‌هایی که قبل از سن ده‌سالگی سمفونی نوشته‌اند و کسانی که مسائل ریاضی را بدون آموزش قبلی حل می‌کنند. من هم موافقم، بعضی از افراد در بعضی زمینه‌های خاص با استعداد متولد می‌شوند، حال این استعداد یک هوش ژنتیکی است یا این‌که توانایی بیرون کشیدن استعداد خود از «اِتر»، فرضیه‌ای که ممکن است هرگز حل نشود.

به‌عنوان مثال، «انیشتین» هیچ ادعایی در مورد ارتباط هوش و دست‌آوردهای خود ندارد. او می‌گوید: میزان کمی از موفقیت او ناشی از استعداد است، بلکه بیشتر ناشی از قدرت تفکر اوست که همه‌ی انسان‌ها آن‌را دارند. هم‌چنین می‌گوید: «افکار»- قبل از این‌که تبدیل به دست‌آوردهای او شوند- به‌سادگی در هوا بودند.

دیویی :
‏‫‬‭‬‬‮‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۷۵۱۸۸۷۲
شابک :
‫‭978-622-7402-43-8‬‬
سال نشر :
۱۴۰۰
قیمت نسخه چاپی :
2450000
صفحات کتاب :
233
کنگره :
‏‫‬‭‬‬‮‭BF۶۳۷

کتاب های مشابه تغییر مسیر زندگی