امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدرسه یاد نمی‌دهد!

کتاب مدرسه یاد نمی‌دهد! اثر جمی مک‌ اینتایر با ترجمه سید‌ه‌ ژاله موسوی‌ نصر توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

وقتی مدرسه می‌رفتیم همه از ما می‌پرسیدند، وقتی بزرگ شدید می‌خواهید چه کاره شوید؟ بعضی افراد می‌گفتند دکتر، پرستار، وکیل و غیره، و این از نظر افراد مختلف متفاوت بود. اما در مورد ثروتمند شدن راهکاری ارائه نمی‌شد.

این کتاب راه‌کارهایی را پیش روی شما قرار می‌دهد!، تا ثروتمند بودن دیگر مثل یک رویا، دست نیافتنی نباشد.

جمی مک‌ اینتایر نویسنده کتاب مدرسه یاد نمی‌دهد؛ راهکارهای این کتاب را از آکادمی قرن بیست و یک که قبلا توسط هزاران فرد معمولی استرالیایی که می‌توانند نتایج به دست آمده را گواهی نمایند ارائه شده است. فارغ‌التحصیلان آکادمی قرن بیست ویک می‌آموزند چگونه زندگی خود را با کوچک‌ترین جزئیات طراحی نموده و گام به گام رؤیاهای خود را محقق سازند. شاید متوجه شده باشید طرح این کتاب کمی با دیگر کتاب‌هایی که قبلاً خوانده‌اید متفاوت است.

باید از آن مثل کتاب کار و راهنمایی برای این که زمانی که تا آخر آن را خواندید باز به آن رجوع کنید استفاده کنید. برای گرفتن بهترین نتایج از این کتاب باید با آن درگیر شوید، پس زمانی که به تمرین‌های آن رسیدید به شما توصیه می‌کنم آن‌ها را انجام دهید، چون این مسئله به میزان تعهدات شخصی شما در مورد چگونگی به کارگیری این راهکارها برمی‌گردد

گزیده کتاب مدرسه یاد نمی‌دهد!

روش کشف هدف اصلی را شرح دادم، بنابراین برای اطمینان از گام برداشتن به سمت تحقق اهداف، نیاز به ایجاد برنامه‌ی عملیاتی داریم. هدف شخصی نباید با هدف مهم در تضاد باشد. هم چنین طراحی اهداف در تمام عرصه‌های زندگی که منجر به زندگی متعادل می‌شود نیز اهمیت دارد. گاهی ایجاد تعادل در کوتاه مدت مشکل است، ولی در دراز مدت، در صورت عدم تعادل بعضی از جنبه‌های زندگی مختل می‌شوند. عرصه‌های هدف گذاری شده شامل، سلامتی، خانواده، شغل، مالی، هوش، معنوی و اجتماعی هستند.

می‌توانید تمام پول‌های دنیا را داشته باشید، ولی اگر مراقب سلامتی‌تان نباشید، از ثروت خود به اندازه‌ی وقتی که سالم و سرشار از حیات نباشید لذت نخواهید برد. اکثر افراد هدف گذاری‌های بزرگ کرده و قبل از نزدیک شدن به آن‌ها مأیوس می‌شوند. هدفی، کارکرد دارد که به اهداف کوچک تقسیم شود تا تبدیل به یک رویداد شود. این انباشتن متوالی یک رویداد است که نتیجه‌ی مطلوب نهایی را محقق می‌سازد.

قیمت نسخه چاپی :
2450000
صفحات کتاب :
‫۲۳۶
کنگره :
HG۱۷۹‏‫‬‭‏‫‭
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۳۲/۰۲۴
کتابشناسی ملی :
۶۱۷۲۲۳۴
شابک :
6-72-6524-600-978
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مدرسه یاد نمی‌ دهد!