امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 54,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
75,000
15%
ت 63,750
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آثار گناه در زندگی و راه جبران

کتاب «آثار گناه در زندگی و راه جبران» اثر علی اکبر صمدی یزدی است که انتشارات جمکران آن را به نشر رسانده است. در این کتاب ، با استناد به آیات و روایات، برخی از آثار و تبعات منفی گناه و معصیت بیان گردیده و راه کارهای جبران آن بازگو شده که از آن جمله است: نماز خواندن، روزه گرفتن، صدقه دادن، توبه کردن، حج گزاران، جهاد کردن، و گریستن بر مظلومیت اهل بیت (ع).

بخشی از کتاب آثار گناه در زندگی و راه جبران

«محبّت پروردگار »، گوهر گران‌بها وبسیار ارجمندی است که نصیب هرکس نخواهد شد بلکه برای دریافت آن، شرایط وشایستگی‌هایی لازم است تا این نعمت ارزشمند را دریافت نماید.

راغب اصفهانی پیرامون معنای محبّت پروردگار می‌نویسد: «فَمَحَبَّةُ اللهِ تَعالی إِنْعامُهُ عَلَیْهِ.... وَقَوْلُهُ تَعالی: (إِنَّ اللهَیُحِبُّ التَّوَّابینَ وَیُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِینَ) أَیْ یُثِیبُهُمْ وَیُنْعِمُ عَلَیْهِمْ »؛ «محبّت پروردگار نسبت به بنده خود بدین معناست که او را مورد نعمت و لطف خود قرار می‌دهد. و سخن خداوند که می‌فرماید : خداوند توبه کنندگان و پاکیزگان را دوست دارد؛ یعنی آنان را پاداش می‌دهد و مورد انعام و لطف خویش قرار می‌دهد .» 

هرکس بخواهد از نعمت محبّت خداوند، بهره‌مند شود ومشمول انعام ولطف خاصّ او گردد، باید موجبات آن را فراهم نموده واز موانع آن پرهیز کند. بدون ایجاد اسباب محبّت ودوستی، انسان هرگز مشمول محبّت وعنایت خداوند نمی‌شود.

شابک :
978-964-8484-80-9
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
331
کنگره :
‭BP۲۲۵/۶‬‭/ص۸آ۲ ۱۳۹۵‬
دیویی :
‏‫‭۲۹۷/۴۶۴‬‬
کتابشناسی ملی :
4970295

کتاب های مشابه آثار گناه در زندگی و راه جبران