کتاب کابوس سالمندی pdf

واکاوی تحولات جمعیتی ایران؛ چالش ها و راهبردها

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
65,000
16%
ت 54,600
نظر شما چیست؟

در کتاب کابوس سالمندی؛ واکاوی تحولات جمعیتی ایران؛ چالش ها و راهبردها، مسائل مربوط به جمعیت توسط حجت‌السلام شفیعی از اساتید برجسته حوزه جمعیت کشور و حوزه علمیه قم و دانشگاه آزاد اسلامی تهران بررسی و مطرح شده است.

خلاصه کتاب کابوس سالمندی

در کتاب کابوس سالمندی؛ ابتدا اصطلاحات مهم جمعیتی و دیدگاه‌های مختلف در زمینه کاهش یا افزایش جمعیت بیان می شود. در قدم بعدی، پس از بیان تاریخچه ای کوتاه از روند جمعیتی جهان و ایران، عوامل مهم و مؤثر در روندنزولی جمعیت و نرخ باروری در ایران، بررسی می شود. در قدم سوم چالش ها و آسیب های کاهش جمعیت از نظر گذرانده می شود. در قدم چهارم بسترهای مقابله با کاهش جمعیت و راه برون رفت از آن مطرح می شود و در نهایت پس از تبیین جایگاه فرزندآوری در اسلام، به برخی از شبهات موجود در این حوزه پاسخ داده شده است.

مسابقه کتاب کابوس سالمندی

پویش ملی کتابخوانی حسنه ماندگار از کتاب کابوس سالمندی نوشته حجت‌السلام شفیعی از اساتید برجسته حوزه جمعیت کشور و حوزه علمیه قم و دانشگاه آزاد اسلامی تهران با 300 میلیون ریال جایزه در حال برگزاری است. مهلت شرکت در مسابقه کتاب کابوس سالمندی تا 20 اردیبهشت 1402 است. برای اطلاعات بیشتر لینک ذیل را ببینید.

مسابقه کتابخوانی حسنه ماندگار

دانلود کتاب کابوس سالمندی

این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

صفحات کتاب :
243
کنگره :
HB۸۵۳
دیویی :
‏‫‭۳۰۴/۶۰۹۵۵
کتابشناسی ملی :
۸۶۷۶۰۷۲
شابک :
‏‫‭978-622-98265-9-1
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه کابوس سالمندی