نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدیریت افکار منفی 

حدس می زنم شما که در حال خواندن این کتاب هستید حتماً در مواقعی بلعیده شدن زندگیتان با افکار منفی و اضطراب را تجربه کرده اید. من درعنوان کتاب ترکیبی از هر دو عبارت افکار منفی و اضطراب را استفاده کرده ام زیرا آنها مثل ضربات 2_1 مشت در ورزش بوکس هستند، باهم عمل می کنند مهم نیست کدام اول بیاید به هر حال شما را نابود می کنند در بهترین حالت خسته و به شدت و در بدترین صورت بشدت افسرده و حتی در فکر خودکشی خواهید بود. به همین دلیل پرداختن به این موضوع اهمیت زیادی دارد. درد و بدبختی به زندگی هیجان انگیز و لذت بخش تبدیل می شود. اگر فکر منفی سراغتان بیاید خیلی زود اضطراب هم بدنبال آن خواهد آمد.

خلاصه کتاب مدیریت افکار منفی 

اگر درمورد لغت آگاهی ذهنی شک دارید نگران نباشید. ممکن است شما فکر کنید برای این کار باید ردای راهبان را بپوشید، آهسته و بی صدا با پای برهنه در مسیری خاکی قدم بزنید. این ایده ها کلیشه ای هستند نه بر اساس واقعیت. هرچند
شما مطمئنا میتوانید آن مسیر را طی کنید. همچنین قادر هستید در حال کار کردن، تعامل با مردم، خرید از سوپرمارکت، رانندگی یا هر جای دیگری هشیار باشید تا هجوم افکار منفی را به طور غیرمنتظره ای کاهش دهید. آگاهی ذهنی یعنی: مکث کرده افکار خود را بسنجید و اگر موثر نبودند سبک یا روش دیگری از تفکر را انتخاب کنید. نقطه مقابل آگاهی ذهنی این است که اجازه دهید ذهن شما ناخودآگاه عمل کند بدون اینکه راه های موثرتری برای تفکر درباره مردم، موقعیت ها و چالش ها را ارزیابی کند.

صفحات کتاب :
102
کنگره :
‏‫‭BF۶۹۸/۳۵‬‬
دیویی :
‏‫‭۶۵۸/۳۰۴۵‬‬
کتابشناسی ملی :
8920702
شابک :
9786225875210
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه مدیریت افکار منفی