نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزشی اصول مواجهه و مناظره در حوزه عفاف و حجاب

در  کتاب آموزشی اصول مواجهه و مناظره در حوزه عفاف و حجاب ابتدا به شکل خلاصه علل ترویج بی‌حجابی و راهکارهای مواجهه با آن مورد بررسی قرار گرفته است و سپس در گام اول با معرفی مشکل و نیاز مخاطب و در گام دوم با بررسی اصول مهارتی موثر برای استفاده از اطلاعات مستدل در مواجهه علمی و مناظره در حوزه شبهات عفاف و حجاب، شیوه‌های تصحیح نگرش افراد نسبت به حجاب و عفاف آموزش داده‌شده‌است و در نهایت به منظور آموزش شیوه عملی و کاربردی مواجهه با شبهات عفاف و حجاب، چندنمونه از سوالات چالشی کلان در پاسخ به این سوالات مطرح می‌شوند.

گزیده کتاب آموزشی اصول مواجهه و مناظره در حوزه عفاف و حجاب

اصلاح و مدیریت رفتار مطالبه در حوزه‌ی کنترل رفتار است و هدف و کارکرد آن بالابردن احساس ناامنی از انجام گناه بی‌حجابی در جامعه و بالارفتن هزینه اجتماعی فرد بی‌حجاب و در نتیجه کاهش زمینه ارتکاب و تخلف است.

بافرض انجام بهترین کارهای فرهنگی،تربیتی و اخلاقی در جهت تغییر نگرش، مسلما همواره افرادی هستند که تحت‌تاثیر تمایلات نفسانی خود می‌خواهند. به‌ انجام گناه علنی و هنجارشکنی خود ادامه دهند و قانون را زیر پا بگذارند. زیرا جامعه هرمقدار هم‌که در فرآیند جامعه‌پذیری و شکل‌گیری شخصیت افراد دقت به خرج دهد و حد تربیتی اخلاقی و انضباط اجتماعی بالاتری داشته‌باشد از طراحی ساختارهای کنترلی گریزی ندارد. زیرا همواره عده‌ای از افراد ناسازگار و مختلف در جامعه حضور دارند.

صفحات کتاب :
107
کنگره :
17/BP230
دیویی :
636/297
کتابشناسی ملی :
8474917
شابک :
0_14_6232_600_978
سال نشر :
1400
قیمت نسخه چاپی :
400000

کتاب های مشابه کتاب آموزشی اصول مواجهه و مناظره در حوزه عفاف و حجاب