امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عشق مراقبت می‌خواهد


در کتاب عشق مراقبت می‌خواهد نوشتۀ نجمه سادات مشهدی، تکنیک‌های نحوۀ تأمین نیازهای اساسی مرد در یک رابطۀ عاشقانه آموزش داده می‌شود. نویسنده در این کتاب، به آموزش مهارت‌های مهم ارتباطی و عاطفی میان زوجین می‌پردازد. “عشق مراقبت می‌خواهد” طبق تجربه‌های به دست آمده به عنوان یک مشاور برای همسران تهیه شده است. لازم به ذکر است نویسنده تنها به تجارب خود بسنده نکرده و از منابع علمی مورد تأیید و متخصصین در امر مشاوره نیز بهره برده است. علاوه بر این، نویسنده از روایات معصومین (ع) که به عنوان مشاوران و روان‌شناسان بزرگ بشریت شناخته می‌شوند، بسیار سود برده است.

نویسنده در این کتاب، راهکارها و تمرین‌هایی را به خوانندگان خود ارائه می‌دهد که بتوانند ارتباطات مؤثر و مهارت‌های عاطفی درستی را در رابطۀ زناشویی خود، پیاده کنند و از سوی دیگر، جنبه‌های مختلف رابطۀ زوج‌ها مانند احترام، تفاهم، حل مشکلات، ارزش‌ها، اهداف مشترک، تعاملات روزمره و برقراری صمیمیت را مورد بررسی قرار می‌دهد. اثر پیش رو با استفاده از رویکردی علمی و عملی، به خوانندگان و به ویژه خانوم‌ها کمک می‌کند تا به مهارت‌های لازم برای ساختن رابطۀ زناشویی پایدار و خوب دست یابند. نویسنده با بیان مثال‌های زندگی و تجارب واقعی، مفاهیم را به گونه‌ای قابل اجرا و قابل فهم توضیح می‌دهد و بر آن تأکید دارد که رسیدن به یک رابطۀ عاشقانۀ موفق، نیازمند توجه، صبر و تمرین است.


برشی از کتاب عشق مراقبت می‌خواهد


ریتم قلب مرد با تن صدای همسرش ارتباط دارد. وقتی که نزد همسرتان هستید ملایم صحبت کنید. تن صدایتان را طوری تنظیم کنید که همسرتان از صحبت کردن با شما آرامش بگیرد.

از کلمات وزین و عبارات محبت‌آمیز استفاده کنید. لحن آرام و استفاده از واژه‌های محبت‌آمیز مثل عزیزم، عشقم و ... معجزه خواهد کرد.

در یک کلام؛ همه چیز به لحن شما بستگی دارد.

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
112
کنگره :
‏‫‬‭‭HQ۱۰۹۰‬
دیویی :
‏‫‬‭‭۱۵۵/۶۳۲‬
کتابشناسی ملی :
7313089
شابک :
978-964-304-810-5‬‬

کتاب های مشابه عشق مراقبت می خواهد