نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سرنوشت فلسطین

کتاب سرنوشت فلسطین به حق‌طلبی مردم فلسطین می‌پردازد و چون در کشورهای اروپایی و البته ایالات متحده، کمتر کسی از ظلم رژیم صهیونیستی به فلسطینیان آگاه است، این کتاب صدای مردم مظلوم فلسطین شد تا به گوش جهانیان برسد.

اگر هنوز بیدار نشدید و یا هنوز صدای ملت مظلوم فلسطین به گوش نرسیده؛ با مطالعه این کتاب می‌توانید با چشم و گوشی بیدار از فلسطینیان حمایت کنید. جوی باندز، جیمی امرمان، لیندا جان، پنی جانسون، رائول روپرت نویسندگان این اثر هستند که توانستند با گردآوری اسناد تاریخی از حوادثی که بین سال‌های 1881 تا 1976 در فلسطین رخ داده، تاریخ آن را روایت کنند و بر جعلی‌ بودن روایت صهیونیست‌ها صحه بگذارند؛ زیرا صهیونیست‌ها با افسانه‌بافی کاری کرده‌اند که مردم آمریکا از آنان حمایت کنند.

گزیده کتاب سرنوشت فلسطین

صهیونیسم؛ بازگشتی دروغین
مهاجرت یهودیان به فلسطین، تحت‌لوای جنبشی به‌ نام صهیونیسم انجام می‌گرفت. صهیونیست‌ها بر این باور بودند که تاریخ فلسطین هم‌ زمان با تسلط رومیان در سال هفتاد پس از میلاد و از بین‌ رفتن پادشاهی یهودی آن، پایان یافته است.

و به همین ترتیب، تاریخ دو هزار ساله‌ی ‌فلسطین پس از این رخداد، توسط مهاجران یهودی جدید نادیده گرفته می‌شد و به آنان بهانه‌ای برای اشغال این سرزمین می‌داد. آن‌ها معتقد بودند فلسطین سال‌هاست که منتظر است صاحبان حقیقی‌اش، یعنی یهودیان، به آن بازگردند.. .

صفحات کتاب :
۳۵۶
کنگره :
DS۱۱۷‏
دیویی :
‫‭۹۵۶/۹۴
کتابشناسی ملی :
۸۸۲۱۸۶۶
شابک :
978-622-7808-49-0
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه سرنوشت فلسطین