امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید چاپی
75,000
10%
ت 67,500
نظر شما چیست؟

«ره‌نامه» مجموعه‌ای است شامل چهل دفتر که مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی(ص) را با توجّه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی می‌پردازد. کتاب ره نامه 31 هنر سی و یکمین کتاب این مجموعه است.


ره‌نامه، جوان مؤمن، دانا و انقلابی را برای طی مسیر بلند و شکوهمند از خودسازی و جامعه‌پردازی به تمدن‌سازی و آمادگی برای ظهور همراهی می‌کند.



معرفی کتاب ره نامه 31 هنر


خصوصیت هنر در این است که آفرینش، جزو ذات آن شمرده می‌شود. هنر خاصیت آفرینشی دارد. حتی آنجا که شما می‌بینید ظاهراً هنر چیزی را می‌پردازد در واقع پردازش نیست. اگر عمیق و باطنی ملاحظه کنید می‌بینید که هنر سرگرم آفرینش است. شما می‌بینید که از این عناصر معمولی نقش‌هایی به وجود می‌آورید که ادامه‌ی وجود آن عناصر بلکه پدیده‌های جدیدی ظاهر شده‌اند. این آفرینش هنر است. به همین خاطر است که هنر گوهری گران بها است و هنرمند ارزش واقعی دارد. هنر جزو برجسته‌ترین مخلوقات الهی است و جزو ارزشمندترین صنع پروردگار است که باید آن را ارج گذاشت. هنر، بخشی از آن فاخرترین و ارزشمندترین قسمت‌های جان انسانی است؛ باید برای این ارزش قائل شد و آن را برای خدا خرج کرد. در سی و یکمین جلد از مجموعه ره‌نامه با موضوع «هنر» بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اینکه چگونه می توان این استعداد خدادادی را در راه خدا خرج نمود رهنمودهای بسیار خوبی دارند.


برشی از کتاب ره نامه 31 هنر


هیچ بیانی نمی‌تواند تاریخ را مثل داستان و قصه بیان کند. موسیقی آدم را خسته می‌کند؛ ولی چیزی که هیچ وقت آدم را خسته نمی‌کند قصه است این کشور احتیاج به داستان نویسی دارد. مگر یک جامعه میتواند بدون داستان‌نویسی باشد؟ همین طور که تاریخ جنگ را اگر شما ننویسید دیگری می‌آید و دروغ می‌نویسد، داستان خودتان را هم اگر شما ننویسید دیگری می‌آید دروغ می‌نویسد. در بین شیوه‌های بیان هنری، آن چیزی که در مجموع بیشتر جامع شرایط گوناگون هست رمان است؛ حتی مثلاً از سینما...در عین حال فهم از فیلم با فهم از رمان متفاوت است. فیلم محدودیتی دارد که نمی‌تواند همه‌ی چیزها را بیان کند. رمان می‌ماند و گسترش هم دارد و تبیین و توصیف فوق العاده و ریز هم دارد. شما این خصوصیات را در کدام هنر دیگر می‌توانید پیدا کنید؟


خرید کتاب ره نامه 31 هنر


این کتاب را در فراکتاب با تخفیف خریداری کنید.


دانلود ره نامه 31


کتاب هنر جلد 31 ره نامه را می توانید از طریق اپلیکیشن فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود آن را در کتابخوان مطالعه کنید. 


مشخصات کتاب ره نامه 31 هنر را در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.




























مشخصات
ناشر:انقلاب اسلامی
نویسنده:آیت الله سید علی خامنه ای 
تعداد صفحه:155
موضوع:پژوهش هنر، هنر از دیدگاه مقام معظم رهبری
قالب:الکترونیک و چاپی با تخفیف

صفحات کتاب :
155
کنگره :
‏‫‬‮‭DSR۱۶۹۲
دیویی :
‏‫‬‮‭۹۵۵/۰۸۴۴‬‬
کتابشناسی ملی :
9203275
شابک :
9786225503038
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه هنر