امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
55,000
10%
ت 49,500
نظر شما چیست؟

پرفسور فربد نصر باستان شناسی است که مدت‌ها بر روی آرا و فلسفه‌ی شیخ شهاب‌الدین سهروردی مطالعه کرده است و از طرف یونسکو برای انجام یک پروژه تحقیقاتی به جزیره‌ای به نام کا در آفریقا دعوت می‌شود. ماجرا از این قرار است که جسد زنی که متعلق به هزاران سال پیش است سالم باقی مانده و تیم تحقیقاتی به سرپرستی پرفسور نصر قرار است از الواح باقی مانده که مربوط به این زن است پی به این راز ببرد که جسد این زن چطور طی 2500 سال سالم مانده است. کتاب زنی در جزیره گمنام را زهرا زواریان نویسندگی کرده است.

زهرا زواریان

زهرا زواریان نویسنده و پژوهشگر ادبی متولد سال 1341 در تهران است. او در سال 1357 به استخدام آموزش و پرورش درآمد و از سال 1367 فعالیت ادبی و داستان نویسی را آغاز کرد و پس از شهید آوینی سردبیری ماهنامه ادبیات داستانی را به عهده گرفت. پس از این به مدت دو سال در مجله سوره به سردبیری شهید آوینی دبیر صفحه داستان بوده است؛ و سپس موسس مجله ادبیات داستانی و دبیر تحریریه آن بوده است.
زهرا زواریان در این مدت علاوه بر فعالیت‌های مطبوعاتی در زمینه داستان نویسی و پژوهش ادبی نیز فعالیت داشته است از آثار او می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:

روایت جنگ در ادبیات حماسی زنان، زهیر (نگاهی به سرخی آتش)، دیانا که بود، زنی در جزیره گمنام، نجوای حریر، مستانه، رایحه نجابت، شخصیت زن در ده سال داستان نویسی، شبستان دل(سفرنامه حج)، نزدیک تر بیا احمد (داستان معراج)، خاتون عشق(داستان حضرت نرجس خاتون، علیهاالسلام)، قامت بلند سپیدار، در راه که می آمدی سحر را ندیدی؟، بهشت را زینت کنید، چهار بانوی تاریخ ساز.

پی دی اف کتاب زنی در جزیره گمنام

دانلود کتاب زنی در جزیره گمنام pdf در فراکتاب ممکن نیست. اما شما می‌توانید نسخه چاپی این کتاب را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

برشی از متن کتاب زنی در جزیره ای گمنام

... همه هاج و واج به هم نگاه کردیم. بهت سراسر وجودمان را فراگرفته بود. متن روایت با آنچه سارنا در الواح نوشته بود مو نمی‌زد. ماجرا عیناً نقل شده بود. کلمات به هم شبیه بودند. قصه‌ای روایت می‌شد که متن یک حادثه بود. متن‌ها با هم یکی شده بود. زمان‌ها روی هم افتاده بود. همه چیز بی زمان شده بود. ادیان با هم گفت‌و‌گو می‌کردند. امام شیعیان چه خبر از پیامبر بنی اسرائیلی داشت؟ چه نسبتی بین آن‌ها بود؟
خانم کسائی طاقت نیاورد و زد زیر گریه. با صدای بلند های های گریه کرد. نوعی احساس عجیب در ما جاری شده بود. انگار زمین و زمان با ما سخن می‌گفت. انگار عالم در تدبیر افشای حادثه‌ای بود. انگار تقدیر، سرنوشت ما را با هم رقم زده بود. سکوت در چادر شرجی و دم‌کرده ما حاکم بود و فقط صدای هق‌هق گریه‌ی خانم کسائی از بیرون چادر شنیده می‌شد.
دم غروب بود و صدای زنجره‌ها فضای جنگل را آکنده بود. دکتر ایلخانی که بیشتر به خودش مسلط بود، پنجره‌های چادر را باز کرد، الواح را توی کیف گذاشت و از چادر بیرون رفت.
دکتر صباحی آخرین الواحی را که توی دستش بود، به من داد و گفت:« این‌ها را چطور گزارش می‌دهید؟»
و بی اختیار خواند:
نیمه شب مرا با لباس رقاصان به عرشه کشاندند ...

کتاب صوتی زنی در جزیره گمنام

نسخه صوتی این کتاب در فراکتاب عرضه نشده است.

دانلود کتاب زنی در جزیره گمنام

دانلود نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب ممکن نیست اما خرید کتاب زنی در جزیره گمنام را با تخفیف ویژه در دسترس شماست.

دانلود کتاب زنی در جزیره گمنام

مشخصات رمان زنی در جزیره گمنام در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: قدیانی
نویسنده: زهرا زواریان
تعداد صفحه: 159
موضوع: رمان
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
159
کنگره :
PIR8076‭‬ ‭/و27ز9
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
2214584
شابک :
9789645369260

کتاب های مشابه زنی در جزیره ای گمنام