نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شیمی زندگی

کتاب شیمی زندگی کتابی است که در آن حداقل اطلاعات عمومی لازم برای شناخت هورمون های اساسی و موثر بر عملکرد طبیعی اندام های بدن و همچنین مولکول های شیمیایی شادی بخش و آرام بخش معروف به انتقال دهنده های عصبی مغز، در اختیار شنوندگان قرار می دهد. در این کتاب از  تفاوت های بین زنان و مردان صحبت شده است چرا که با تسلط به دانش "هورمون درمانی" هر تفاوتی به راحتی قابل رفع و قابل عبور خواهد شد. در شیمی زندگی تمامی مباحث به ساده ترین شکل و به زبان روان برایتان تشریح شده اند.

بشر اکنون متوجه شده است که بدن هر انسانی (چه زن و چه مرد) برای خودش یک کارخانه زیست – شیمیایی (بیوشیمی) زنده و مستقل و خود سامانده و هوشمند است. در حال حاضر علم و فناوری جدید ثابت می کند که بین هر دو انسانی که انتخاب کنیم تفاوت هایی وجود دارد.

شما با شیمی زندگی می توانید زیباترین و سالم ترین و جذاب ترین چهره را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. می توانید رژیم غذایی و سبک زندگی سالم برای خود و اطرافیانتان را تعیین کنید.

می توانید کسانی را که از لحاظ هورمونی به هم ریخته اند و فکر و رفتار و هیجانی آشفته دارند را در کمترین زمان قابل تصور به فردی متعادل تبدیل کنید. کتاب شیمی زندگی را آقایان دکتر احمد حلت، فرامرز کوثری و حمید کوثری به رشته تحریر درآورده و به همت موسسه موفقیت به چاپ رسیده است و با صدای خانم اعظم حبیبی و آقای مهیار ستاری در نشر صوتی موج کتاب گویا شده است.

شیمی زندگی راز زندگی سالم طبیعی و مثبت را در اختیار شما قرار می دهد. کافی است حوصله کنید و آن را تا آخر بشنوید. کتاب که تمام شد، بازی شما تازه شروع می شود! موفق باشید.



 

صفحات کتاب :
164
کنگره :
BJ۱۶۱۰‏‫‬‮‭‭/ح۸ش۹ ۱۳۹۵
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
4400702
شابک :
978-600-8090-12-0
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه شیمی زندگی